sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Se on VALMIS

Noniin rakkaat, täällä taas!

Mun Zelda mekko on VALMIS!!! Ehheheh, oon jotenki helpottunu sen kanssa... Noo, sitten vaan tekemään niitä sen vöitä. En tykkää yhtään tästä tunteesta silleen: "Jes, se on valmis!!! Ja sitten tekemään tota toista..." Vanha sananlasku sai päin pläsiä muodossa "Lyhyt ilo pitkästä itkusta" Ja totta se on. Verta mä oon noitten kanssa itkeny. Varsinkin noitten kultasten kanttausten... Noo, kunhan näyttää hyvältä nii tärkeintä, Desu-sunnuntaina kuitenki tulee kilpailuun päälle. Nyt enää peruukki, ne vyöt ja Linkityksen puku. Mutta ei siitä sen enempää, kunhan oon helpottunut =D

Olin tän viikonlopun taas hoitamassa mun pikkusiskoa joka on nyt kolme kuukautinen ja alkaa kohta kierimään. nyt se jo yrittää kääntyillä ja silleen. On se vauvan elämä helppoa, se vaan syö, nukkuu ja kakkaa. Noh, parin vuoden päästä ei ookkaan enää niin helppoa mutta sitä odotellessa xD

Tältä tää suloisuus kuitenkin näyttää. On se kaunis ja sillä on toooosi pitkät silmäripset. Ittellekki kelpais. Mutta on suloinen. Isot posket ja pieni nenä. Mummokin ehti ihmettelemään että tuleekohan tosta nenästä koskaan ihmisen neää. xD

Kävin myös kangasostoksilla perjantaina. San vihdoin ostettua Shixuka Hio cossiini kaiken tarpeellisen, mutta en alota tuon tekemistä ennen kuin Zelda ja Link puvut on täysin valmiita. Saattaa hyvinkin jäädä viimeiseen viikkoon, mutta siitä ei puhuta... Noh, on niitä ennenkin viimeistelty vasta junamatkalla tai hotellissa tunti ennen conin alkua. Yritän välttää tätä mutta minkäs sille voi ettei aikaa löydy...

Mutta ei Spitaalisella oikeestaan asiaa ollut, kunhan tulin kertoilemaan mitä olen puuhaillut C:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti