perjantai 3. toukokuuta 2013

Comeback!! (Moneskohan)

Oon taas ollu tosi epäakti mutta nyt taas täällä. Yritän huom. yritän pysyäkkin aktiivisena. On vaan niin hirveesti muuta tekemistä Desun lähestyessä.

Oon muuten ylpee mun Zelda mekosta. Tykkään siitä aika paljon, vaikka ongelmiakin oikeestaan oli aika paljon, koska ompelukoneeni on puolikuntoinen halppis kameli. Lopulta siitä tuli ihan hyvä. Linkin asusta valmiina on vaan housut, enkä tykkää niistä sitten yhtään. Pitää varmaan tehä uusiks, ken tietää...

Mutta siis piirrustus uutisia jälleen kerran. Piirtelin joskus hamassa menneisyydessä sarjakuvaa nimeltä Shigen Bangoo Shichi. Se kuoli siinä viidennentoista sivun jälkeen, ja olen ihan onnellinen etten jatkanut sitä eteenpäin. Piirrustusjälkin nimittäin oli mitä oli. Nyt olen kuitenkin alkanut herättelemään hahmoja henkiin hieman piirtelemällä. Ei, sarjakuvaa en aio aloittaa uudelleen, minulla kun on nyt piirrettävänä The Story of Three Generations. Piirsin kuitenkin kaksi aika suloista kuvaa Shichistä, eli entisen sarjakuvani päähenkilöstä:

Kuten huomaatte Shichillä ja Aralialla, eli nykyisen sarjakuvani päähenkilöllä on jotain yhteistä (Näytän kohta alempana Aralian kuvan) Kuitenkin Shichi on siis geenikoe, johon toi teksti tuolla ylhäällä viittaa. (Eli sitä pidetään vaan "jonakin juttuna" ja sillä on siinä sarjakuvassakin pakkomielle olla takasin ihminen)

Tämä taas oli oikeestaan aika hauska. Piirsin vaan suoraan tussilla ja siitä tulikin suloisempi kuin olisin uskaltanut toivoa. Tykkään tästä aika paljon, vaikkei se hirveästi Shichiltä näytäkkään.
Ja nyt se lupaamani Aralian kuva. Mulla ei oikeestaan oo mitään hirveen hyvää FanArttia Arasta, joten laitan tähän vaan sivun siitä sarjakuvasta.
KORVAT!!!

Myös cosplay seinäni on saanut uuden tulokkaan Kingdom Heartsien myötä. Nyt sieltä löytyy myös Sora, Halloween Town Version. Joka siis näyttää tältä:
Mulla tulee todellakin olemaan hauskaa tän kansa. Vaikka noi kengät hieman mietityttää, mutta enköhän mä niistä selviä. teen jonkinnäköset hieman kookkaammat päällykset vaan omiin. Mutta siis, Sora ei hahmona ole suosikkihahmojeni kärkipäätä, (Sitä pitävä Kingdom Heartsin osalta Axel ja Riku) mutta puku on vain niin ihanuuden ihanuus. En malta oottaa että pääsen tekemään tätä!

Toinen lisäys oli Leijonakuninkaan Scar (Gijinkana, en nyt mitään Fursuittia jaksa tehä) tämän videon johdosta. Tehään tähän cosplay esitystä johonkin coniin ja johonkin kilpailuun. Ootetaan nyt että saadaan kaikki ihmiset kokoon. Kaikki Hyeenat puuttuu, samoin Pumba ja Lapsi Simba on vaan alustavasti, muut löytyy jo. (Että jos mielenkiintoa löytyy ja Pääkaupunkiseudun lähettyvillä asustelet niin mukaan vaan)

Ja vielä tähän loppuun peliuutisia.
Eli sain pelattua Final Fantasy XIII-2:sen loppuun, ja oli kyllä harvinaisen tylsäh... Kuitenkin, koska nyt Final Fantasyt meni ohi, aloitin Kingdom Heartsit, joita en ole kai koskaan ennen pelannut. Nyt ykkönen ja kakkonen ja Birth by Sleep pelattu. Parhaillani olen pelaamassa 358/2 Days:ä mikä tähän mennessä näistä tylsin. Mutta hyvä se silti on.

Mutta joo, ettei tule kilometripostauksia niin heihei vain, postailen taas piakkoin, jos nyt aktiivisuus päätökseni pitää. C:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti