maanantai 28. tammikuuta 2013

Terve taas

Noniih, jälleen täällä hei!
Niin... Totah... Frosti lähestyy uhkaavasti. Turhan uhkaavasti.
Noo, onneks mulla on jo puku valmiina, mutta rahaa vaan pitäis jostain saada. Tällänenkin kiva jutska tapahtui:

PUHELU 1
Mummi: "Sähän olit menossa sinne Lahteen, mikäs se tapahtuma olikaan..."
Minä: "Desucon Frostbite"
Mummi: "Missäs aattelit nukkua?"
Minä: "Kaverilla tai sitte vaan hillun siellä kahvin voimalla koko yön"
Mummi: "No enkös minä voisi tyulla mukaan nii pääsisit hotelliin yöksi?"
Minä: "Mä pääsisin hotelliin jos haluisin ihan yksinkin, muttakun en haluu maksaa siit et nukun siel kolme tuntii"
Mummi: "No kuitenkin..."
Minä: "Seuraava viikko on kuitenki hiihtoloma, ei se niin kauheeta oo yhtä yötä valvoo."
Mummi: "Okei"

PUHELU 2 (Viisi minuuttia puhelun 1 jälkeen)
Mummi: No nyt on sitten Cumulus hotelli varattu sille viikonlopulle!"
Minä: "FUUUUUUUUUUUUUUU"

Joo, eli perus mun mummi. Aina tunkemassa nnokkaansa mun asioihin, vaikka onhan se ihan kiva että pääsee hotelliin, mutta tollanen holhoominen pikkuhiljaa alkaa ärsyttää. Mun onneksi Frosti on jo loppuunmyyty....

Ja sitten ropeasiaa!!!
Niin, piirsimpä taas jotain mun ropehahmoista. Tällä kertaa Rian (mun ihuna sumunhenki tytteli) Joka on sellanen apaattinen ja sellanen kroonisesti väsyny exihminen. Mut kuitenki, se soittaa viulua, ja mä mietin, et jos se kuolis, huom _jos_, nii se tyyliin vaan katois sumuna ilmaan, ja piirsin ny johonki sellaseen viittaavan kuvan, olkaat hyvä!!


Tollasen saitte tällä kertaa!! Vähän taas skannerin vaalentama, vaikka kuinka yritin sitä tummentaa... No joo, nautiskelkaa lapsoset, mä painun iltapalalle!

1 kommentti:

  1. Ihuna piirrustus! Jos ite yrittäisin, taitais mul nauraa puhelinpylväätkin! Mutta joo... Kiitusta, sillä mulle tuli ihuna idea! No tämä vaamo, laama, apina, aasi, morso, sekopää jne. menee kiusaamasta sua ja kirjottelee runoja!

    VastaaPoista