sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Meidon kuolema

Noniin, taas tälläinen pieni bloggaustauko takana päin. =)
Mutta siis eilen oli ensimmäinen karaten peruskurssin harjotus, missä siis käyn apuohjaamassa sellasia 8-12 vuotiaita. Oli tosi hauskaa ja tosi hyvä ryhmä. Tai siis, ku viimekautena oli sellanen ADHD ryhmä et ne vaan riehu siel ympäriinsä ja niille sai kertoo kaikki vähintään kolmeen kertaan ja se oli oikeestaan aika ärsyttävää, mut tänä kautena on just sellanen ryhmä joka haluu oppii ja on karaten takii siellä. Ja ne myös oppi! Niillä joillakin on jo melkein yhtä hyvät perusasennot ku joillaki nykyisillä keltavöisillä. I'm impressed!!

Ja tänä vuonna mä aattelin et alan olemaan hiukan enemmän sellanen opastaja tyylinen ku auktoriteetti ku ne sitte keväällä menee vyökokeeseen ja vyöllisten ryhmään sen jälkeen, nii en haluu olla siel se jota ne ei voi ottaa pariksensa, koska ne on tottunu et mä oon auktoritetti, vaan haluun olla sellanen jolta ne voi kysyy neuvoo ja silleen. =) Mut käytiin pukkarissa niitten valkovöisten tyttöjen kanssa hauska keskustelu:

Tyttö1: "Ootko sä jo lukiossa?"
Minä: "En, ku kasilla vielä luuhaan."
Tyttö2: "Eli sä et oo viel 17v."
Minä: "Öh... En."
Tyttö1: "Etkä sä sitten oo aikuinenkaan..."
Minä: "..."
Tyttö2: "Kuinka vanha sä sitte oot?"
Minä: "Täytän tänä vuonna 15"
Tyttö1: "Saaks sä sit käydä yksin shoppailemassa?"

Ja käsittääkseni tohon kysymykseen he tähtäs koko ajan. Oli aika hauskaa sitte toisen ohjaajan kanssa naureskella tälle ku kurssilaiset oli lähteny. Mutta hauskaa se ohjaaminen on, uskokaa pois!

Ja sitten piirsin yhen kuvan yhteen nettiroolipelin tapahtumia silmällä pitäen:
En jaksanu harmaasävyttää kunnolla, ja kuten tiedämme, skannerini vaalentaa sävyjä julmetusti joten... No change...

Kuitenkin, hieman selitystä. Ollaan siis ropessa (Blackrose suosittelen, hyvä rope, ei ihan aloittelijoille) mietitty että yksi mun hahmoistani luultavasti tulee kuolemaan sodan aikana, ja sen luultavasti tulee tappamaan yhden toisen tyypin hahmo, jolla jokinlainen tapa hirttää ihmisiä. Ja sitten ku tällä mun tyypillä on ystävä/isoveli jonka tyttöystävä on jo tapettu, nii noi tekstit on suunnattu sille siin kohtaa ku se löytää ton mun tyypin hirtettynä. Eiks oo hieno suunnitelma!! xDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti