maanantai 7. tammikuuta 2013

Eka koulupäivä

Njaaaaaaaaaahhh... Eka koulupäivä nyt takana. Pärjätty ihan kohtuullisesti kolmen tunnin yö unilla ja viidellä kupillisella kahvia. Koulustaki oli kasvisruoka loppu, joten... ei ruokaa Spitaaliselle tänään. Lähin sitte suoraan koulusta vielä teatterikouluun ja matkal tajusin et olin unohtanu ottaa välipalarahan mukaan........ ...... Toisinsanoen koko päivänä sain kurkustani alas, viisi kuppia kahvia ja puoltoista litraa appelsiinimehua. Kotiintullessa ei sitte enää ollukkaa niin nälkä nii tuli syötyä koko päivänä tasan yksi voileipä. Tää ei kyllä enää oo terveellistä.

Koulussa... niih... Ei kukaan ope tajuu että oli EKA PÄIVÄ LOMAN JÄLKEEN!! Siis heti kauheet vuoret läksyy ja kauheet paasaukset ja kauhee koulupäivä. Kaikenlisäks sain tietää että meijän köksänopena on meijän koulun kaikkein ärsyttävin maikka IKINÄ! Mrrrrh... Miks just mä. Kaikenlisäks se vihaa mua jo valmiiks yhen sijaistuksen perusteella... Nyyh, mun köksän numero laskee ihan silmissä. ='(

Ja nii, sitte vielä teatteri. Oikeestaan se oli ihan hauska päätös päivälle. Saatiin vihdoin ja viimein plarin vikatki sivut, mutta sitten meijän ohjaaja haluskin muokata vielä sitä, joten hyödytöntä, kerrassaan hyödytöntä. Mutta hauskaa. =) Ollaan tää vuonna menossa sillä näytelmäl Loiste-festareille ja oikeesti ois tosi mahtavaa jos päästäis ihan kansallisteatteriin asti... No jaa saahan sitä aina toivoa.

Ja huomenna, niin huomenna. Meen japanilaisen katumuodin kuvauksiin edustamaan ghoticlolitaa. Olin siellä jo aikasemmin Visual kei merkeissä, mutta nyt vielä lolitana. Ettekä kuulkaas arvaakkaan, miltä mun huone näyttää vaikka just viimeviikolla sen siivosin. Vaatteita siellä täällä ku en osaa päättää mitä laittais huomen päälle. Mutta päädyin siis tälläiseen ratkaisuun:
Musta toppi, mustat sukkikset, musta röyhelöpitsi hame, musta korsetti topin päälle ja sit sellaset leveet irtohihat.
Sanokaa mitä sanotte, mä olen ylpeä aikaansaannoksestani. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti