sunnuntai 4. elokuuta 2013

Protu

Hei rakkahiset!

Noniin, tulin juuri äsken prometheus leiriltäni ja no... nyt tuntuu tosi tyhjältä. Vaik se oliki vaan viikko niin niistä ihmisistä siellä ehti tulla mulle tosi rakkaita ja tärkeitä ja ihania. Ei oikeen just ny tunnu siltä et voisin kokee jotain yhtä ihanaa ja hauskaa toisen kerran elämässäni. Oli paras viikko ikinä. Kirjotettiin siellä viimesenä päivänä toisillemme kirjeet, jokanen kirjotti jokaselle jotain, ja ne sai lukee vasta leirin jälkeen. Aloin itkee kolmannen kirjeen jälkeen ja itkin matkan Jyväskylästä Heinolaan (Siinä kohtaa nukahin), samalla ku luin niitä kirjeitä varmaan viis kertaa perän jälkeen läpi. Sitä ei vaan pysty mitenkää kuvailee kuinka ihana mulla siellä oli. Oisin voinu jäädä sinne keskelle korpee ja elää niitten ihmisten kaa vaikka kuinka pitkään.

Mutta kuitenkin, alan ihan pian itkee jos jatkan vielä sanasenkin protusta, koska kaikki oli niin ihania, joten jatkakaamme cosplaysta.

Kyrsi protuni ajankohta hieman kahdesta eri syystä:
Ropecon: En tänä vuonna päässyt ollenkaan, vaikka kuinka olisi mieli tehnyt ja ropetusvierotusoireita esiintynyt. Protu alkoi samana viikonloppuna joten paska juttu sinänsä. Onneksi se on taas ens vuonna.

WCS: Oisin halunnu seurata livenä, niinku viimevuonnakin, mutta ei niin ei, protu oli turhan intensiivinen siihen ja eikä siellä muutenkaan ollut nettiä. Ihan kuin kukaan olisi sitä tarvinnut, mutta silti... Italia, mokoma meni ja voitti, mutta Suomen esitys oli kanssa hauska, kun katoin videolta. Ehheh, ne puput oli söpöjä, kannattaa kattoa.

Ja sitten vielä ihana seppele protukuvani:
 Samalla päälläni oli Female Riku cossini. (Protulla on siis tollanen tapa että loppujuhlissa kaikki saa seppeleet ja protu todistuksen ja protukorun, jos sellasen osti)

Nojoo, ei mulla oikeestaan muuta oo, on vähä haikee fiilis, paitsi että nauran täällä ääneen mun protulakann palalle. Sielt löytyy kirahvi hipsuttajineen, "Olet kuin maksalaatikko kuunvalossa... mua kiehnätyttää", Menetin hipsuuteni, "Hei, minä olla Vladimir, huva venäläinen huora", Lapsuuden traumoja kaikilla, mies tulee neljältä, "Ja sit mä oisin sillee - no voihan vittu", Jumala ja sit siellä on vielä puolikas pala Triforcea.
Nää tuskin sanoo mitään teille, mutta nboita pähkäillessä ette varmaan huomaa tän viestin lyhyyttä.

Kuitenkin, jos saan sanoa käykää mieluummin protu ku ripari. Tai käykää ihmeessä molemmat, voitte sitten vertailla =)

Mutta mä meen nyt hipsturboimaan, hei vain (xDDDDDDD)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti